onsdag 15. april 2009

Nå er våren i anmarsj!!

Og snøen har smeltet veldig her de siste 2 ukene! Herlig!!!!
Og sjøl her i dalstrøka innafor har både blåveisen og hestehoven tittet fram!! Juhuuuu!!

Jeg holder på å planlegge et aldri så lite eller kanskje et stort treff i Gjøvik området i starten av juni ser det ut til. Nærmere info vil komme - forhåpentligvis om ikke mange dager!
Håper mange har mulighet til å være med!!!!

Ellers suser jeg videre, i dag skal det bakes, vaskes og ryddes litt i heimen. I ettermiddag kommer det en dame og skal fylle spisestuebordet mitt med lysestaker, boller, fat, rammer og alt annet flott de har hos Perfect Home

På det kreative er jeg litt på etterskudd med enkle saker, men i morgen skal jeg bare sitte pal å lage kort, bestillinger, artikler og sånt som hører med til å være kreativ med papir!
Og så skal jeg utføre en aldri så liten utfordring jeg har begitt meg ut på... mer om det kan jeg ikke si i dette øyeblikk. Jeg vet faktisk ikke så mye mer for øyblikket enn dette.

I dag skal jeg utføre husmorplikter - og river meg nå løs fra min ♥ laptop!

3 kommentarer:

  1. Der var snakkebobla ja, hihi.
    Treff i Gjøvikområdet...det hørtes interresant ut....det vil jeg være med på hvis det passer:)

    Kos deg videre med vask, rydding og baking.
    jeg vasker og rydder jeg og.

    klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg
    Koselig blogg du har! Dere var fint utkledd på påskerennet :)
    Høyres spennande ut med scrappetreff. Sjølv helde eg på å planlegge eit scrappekurs som eg er blitt bedt om å ha.
    Kommer innom igjen seinere.

    SvarSlett
  3. Så fine dere var på påskerenn da. Moro at noen skiller seg ut! :D
    Da har jeg stemt på treff, den 30. for min del, for den 6. er jeg helt alene med ungene i en heeeel uke, og den 13. skal gubben jobbe. Ikke lett å få alle kjente til å møtes på en gang ser jeg.....synd (og ikke var det plass til meg på treffene til HH framover heller.... :( )

    Fint å se at du er på nett igjen ihvertfall, og masse snadder av både den ene og andre sorten har du også laget. Flinke jenta! :)

    Ha en flott helg Berit! KLEM

    SvarSlett