søndag 5. juli 2009

Livstegn i regnskura

Da er sommer'n over... neida, håper slettes ikke det.
Jeg har ikke vært helt i slag disse varme ukene, greide jo å bli sylta forkjøla, tett i hodet og helt uten stemme noen dager! AC i bilen kan være noen lure greier når man glemmer seg helt bort!
Men nå er stemmen tilbake, i allefall de mørke tonene, de helt lyse blir stumme når jeg prøver meg på dem..

I disse dager fyller gubbens tante 80 år, og vi skal avsted med en liten oppmerksomhet, og da hører det med et kort.

Jeg så et kort Marianne laget på Mjøstreffet - og ble veldig fasinert av det.
Etter å ha studert litt fant jeg ut av det!!


Et friskt kort som ble til tidligere i sommer
en dag jeg kosa meg på Happy Hobby.
Tusen takk for blomsten, Mona!

Nå skal jeg se om jeg får ryddet opp litt i heimen, mens de andre 3 er ute å farter.
Kan dere skjønne det - det er noe rot og forsømt her den siste uka... Og etterpå håper jeg at det blir noe kreativt med papir! Kjenner det rykker skikkelig i den armen nå :)

God søndag!

2 kommentarer:

  1. Hei Berit - her var det mye flott - lenge siden jeg har vært innom. Og AC er noe herk - lett å bli smittet av den, ja! God Bedring og fortsatt god sommer!
    Fra B.

    SvarSlett
  2. Hei på deg Berit, og takk for sist :)
    Så du går med stemmeproblemer enda, håper du kvikner til snart, for dette har jo vart lenge.
    Nydelig kort du har laga :)
    Tror jeg har glemt hvordan det var å scrappe - her er bare herlige fargede og mønstrede stoffer og syprosjekter i hodet og hånden. Koslig det også, men det tar laaaaang tid. Men veldig artig å prøve litt andre ting.

    Ha en herlig sommer Berit! :)

    Klem :)

    SvarSlett