torsdag 16. juli 2009

Scrappeli scrapp scrapp!

Det har blitt noen layouter de siste dagene gitt - og flere er på gang!!! Storkoser meg!!!
Denne har jeg laget til Sommerskolen på Minneriket. C&S med innslag av rundinger.
Hvit bazzill med striper, en bit med MME mønsterark, og bokstaver som er kledd med et annet MME papir. De rosa sirklene er rester fra UL-layouten :)

For et par dager siden hadde vi en liten fotosession ute å trampolina, sammen med venninnen til A. Det ble "bare" 80 gode og mindre gode bilder. Dette her er ikke helt tydelig - men likevel fullt av innhold ;)
Jeg har igjen brukt MME papir, en kakeserviett og en lilla blomst er sprayet med glimmermist - sweet pea, teksten er fra et gammelt ark med rubons, den bitte lille sommerfuglen fikk jeg av Bjørg i dag, den passet perfekt til å dekke over en liten skade :) Åsså bling og tyll da !!

Denne har K fått og da måtte jo A også få en tilsvarende layout til å ha på rommet sitt.
Riktignok ikke helt lik men igjen er det MME papir, tekst fra samme gamle rubonsark, en liten tag og en blomst som er sprayet med glimmermist - sweet pea. Samt en sommerfugl fra kort&godt. Og bling og tyll måtte det jo bli her også!


Nå skal jeg bare rydde opp litt i heimen, noen har visst forsømt noe her.... mulig det kan ha noe med den overivrige scrapper'n som brått stakk innom. Og kjenner jeg den scrapper'n rett blir det mer papirarbeid utover kvelden. Sånn som et lilla kort det brått kom bestilling på nå i kveld.

Ha en fin fredag - det er jo helg hvert øyeblikk!!! Juhuuuuu!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar