søndag 14. mars 2010

Ting tar tid...

.
.


..... dette kortet ble ferdig forrige søndag ... og ble bestilt 22.november!!
Men noen jobber helt klart best under press!!! :)






Selve kortet er laget i vanlig bazzill, men frontene har bazzill bling.
Jeg har brukt papirer fra inkido, nydelige lilla ark!!
Brudeparer er fra pysselpassion, fargelagt med promakers.
Hjerterammen er fra QK og ellers er det pyntet med roser og bling.
Navnene er klistremerker
Teksten er stempel fra
Som "stoppere" brukte jeg rosa bling - som jeg fargela med lilla promakers
En stor under og en mindre oppå.
ladybugandfriends.com
som er stemplet på en diecuts fra Kort & Godt.

Som "stoppere" har jeg brukt en stor og en liten bling oppå hverandre,
og siden jeg ikke hadde noen lilla - fargela jeg disse med promakers.


Siden dette kortet skulle stå på gavebordet,
valgte jeg å ha mitt personlige "bumerke"
et annet sted enn under kortet.
En rose detalj
Rosene fikk et snev av glitter på seg - lilla sådan

----------------------o---------------------
Nå er denne maratonuka snart slutt!
Vi har hatt bursdagskaker, bursdagsgaver, bursdagskort og bursdagsselskap.
Ja opp til flere dager!!
Men det hør og bør seg når husets prinsesse rundet 10 på tirsdag!
I går var vi alt i alt 15 stykker rundt stuebordet - jammen godt vi har 2 bord tett i tett!
Gubben pyntet bløtkake - høy som bare rakker'n - og god!! mmm ♥
Prinsessa er nå en holden frøken med ny mobil, egen laptop, nye klær, ny klokkeradio og jammen meg ble det noen penger også!!!

God ny uke - 2 uker til og så er det påskeferie!!
Ikke å forakte det heller!!!



5 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Lilla er flott :)

    SvarSlett
  2. Oisann, så lekkert det kortet ble. Lilla er nå fint da, *fnis*... Godt å være ferdig med all feiringa nå tenker jeg ;-) Ha ei super uke!

    SvarSlett
  3. Så nydelig kortet ble, Berit!!
    Lekre farger og nydelige detaljer!
    Ha ei flott ny uke,
    klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  4. Heisann du fikset dette med glans du-og du fant riktig lilla farge ser jeg ..riktig flott ble det,Berit..

    Ha en fin hobbyuke..

    SvarSlett
  5. Hei Berit
    Utrolig flott kort du har laga her!!!
    Det er mye riktig i det du sier om å jobbe under press.....
    Jeg har lagt meg til som følger her hos deg,og har et ønske om å ha Gledessprederne på min liste over følgere :)
    Ha ei kreativ og go helg!
    Klem fra Helle

    SvarSlett