onsdag 21. april 2010

De to siste layoutene jeg har hatt med i Minnerikets MGP konkurranse:

Her var det bilder fra 80-tallet som var tema.
Jeg lette og lette og fant fint lite  - mye fordi atte det ikke ble tatt
så mye bilder i heimen vår den perioden..
Bazzillx2, en bit mønsterpapir fra Dream Street Papersog Ladybugandfriends
Treet er fra QK, det samme er ugla.
Blomstene er "filtklistremerker" som har fått ny farge med promakers

-------------


Her skulle jeg bruke et ord fra en grand prix sang gjennom tidene
- uansett hvor den kom fra.
Jeg endte opp med å bruke et "lokalt bidrag" - med Knut Anders Sørum - og High.
Vi kunne oversette - og det ser du vel atte jeg har gjort...
Ellers har jeg brukt et par biter med restepapir, filtbånd
og et par varianter med klistrebokstaver.
De største har fått ny farge med promakers.
Ringen er tegnet og så risset med rissehjul.
That's it!

-----------------
En nabo trengte noe å henge på en vinflaske,  og dermed var jeg i gang.
Tusen takk til Gro for masse inspirasjon!!!

------

Og nå snør det ... tiddeliboooooom!Mikkel Rev har vært på besøk på morra'n
og en lysebrun liten hund fra nøss som så ut til å ha funnet revesporet
Så i dag blir voffs i bånd - helt klart!!

April er narremåned - til gangs!
Snø hører vinter'n til - ikke våren.. eller?

Go' onsdag - husk atte når du har sovet en natt til er det helg i morra! :)

4 kommentarer:

  1. Wow! Her har fru Kreativ vært i det produktive hjørnet ser jeg... Hils Mikkel Rev fra meg da :-)

    SvarSlett
  2. Jøss så kreativ du har vært da, Berit!!!
    Den siste kommentaren din om helga den trengte jeg i dag! Orket egentlig ikke å tenke på at det bare var onsdag, men nå er det jo plutselig helg i morra i morra! Takk for den!

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Hei Berit, og takk for i går:)
    Så fine bidrag du har laget til grand prix.
    Det er forresten 3 superflotte bilder du har på den nederste.

    Kos deg i dag!

    SvarSlett
  4. Ja april kan en ikke stole på. Men det er likevel mye varmere, og snøen leggger seg jo ikke. Ihvertfall ikke her nedi lavlandet. Men kanskje litt hos dere.
    Ja det hadde vært koselig om du dukket opp en gang.
    Jeg er der stort sett bare en dag i løpet av uka. Jobber en del helger. Men tror jeg kommer til å være der 8.mai. Da er det lansbymarked i Dokka, så da får vi dra litt varer ut å steke litt vafler å gi bort. Så da får du komme innom på vafler og kaffe.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett