mandag 26. april 2010

Promise to love you for ever more

Minnerikets oppgave denne gangen var å bruke
en linje fra "nasjonalsangen vår" --
Waterloo (jeg er svensk nå  MGP )

Her har jeg brukt kraftkartong, love-papiret tja... fra hvor??
Vært i papirsamlingen min leeeeeenge!
Ellers har jeg brukt en bokside bak bilde - en blank en og en bit med skrift
En rød tag som har fått en realomgang med kaffeblanding og litt krakkmaling
Blomstrene var ferdig sånn, falt av et mislykket forsøk på å pynte noe annet :)
Hjertet - ja det er rett å slett rød hyssing!
De små bokstavene er Tiny Type fra Cosmo Cricket
og noen hvite thickers jeg har fargelagt med promakers
Det sto love på armen min hele dagen... hihi ..
sånn skjer når man lener seg på arbeidet sitt
*hihi*

Og forresten - det er meg på bildet sammen med Tira voffsen vår.
Amalie var fotograf på ordre fra meg :P

6 kommentarer:

  1. LO'en er nydelig! Flott bilde! Og "love" er jo ikke det værste man kan gå rundt med på armen!

    Moro å være på lag med deg i MGP! Heia Sverig! :)

    Ha en flott mandag!

    SvarSlett
  2. Kos(lig) bilde av deg og voffsen, og fint scrappet :-)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Takk for koselig kommentar.
    Treff på Fagernes? Det har ikkje e fått med meg...
    Kor kan eg finne informasjon om det?
    For å være heilt ærlig så har eg aldri vært med på treff, men har kjempe lyst til det.

    Solbjørg.

    SvarSlett
  4. Hei og takk for sist, ja! Det skal ikke bli så lenge til neste gang. Takk igjen for at du leser bloggen min! :)

    Jeg skal bli med på Mjøstreffet... har byttet helg, så det passer. Så da skal jeg kaste meg uti det igjen! :)

    Klem!

    SvarSlett