fredag 7. mai 2010

Til konfirmanten

Når noen bestiller kort er det jo gøy å vite litt om mottageren.
Denne konfirmanten spiller gitar - så da ble kortet som det her;

Gitaren er laget i bazzill, over samme "lest" som denne boksen
Strenger er av ståltråd fra Kort & Godt
og de er "sydd" fast på her og der med samme ståltråd.
Et par svarte halvperler og eyelets og brads utgjør "knottene"
Dessverre kom jeg ikke på å gjøre gitaren blank før jeg satte på strengene
men med så mye arbeid brukte jeg den læll.

Ellers er det bazzill og notepapir fra ladybugandfriends.com
Kjære Konfirmant er tekststempel fra samme sted,
mens  "Magi....." er et stempel fra Stempelglede

Her ser du hvordan jeg har festet strengene

5 kommentarer:

  1. Gale gale dame, det er ikke den ting du ikke sitter og fikler med!!!
    Virkelig flott Berit!

    SvarSlett
  2. Du er super-kreativ, Berit! Råflott gitar! :)

    SvarSlett
  3. Helt RÅTT Berit!!!!!!! Du imponerer stadig med dine kreative krumspring!

    God helg!

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. FLOTT :-) Kos deg på treff på Fagernes i helga!

    SvarSlett
  5. Dette kortet har jeg sett i virkeligheten, og det er fantastisk flott! For en kreativitet!

    SvarSlett