torsdag 24. juni 2010

Bryllupskort


Et posekort til lørdagens brudepar
Håper de får oppholdsvær og en koselig dag i Lom!

Kortet er en mix av materiell,
roser, blonde, perler på en snor, fjær, puncher
stempler fra Norsk Stempelblad og Stempelglede
og papiret laget av Gudrun ;)

----- ♥ -----




Til brudeparet
Flere ønsket kort til samme brudepar
og da må man vise variasjon ;)
hÄnglarstempler, samt tekst fra Papirgleder.no
Spellbinders ramme, roser og lakkstang
Blonde og bånd


Nå skal jeg på Happy Hobby dag!!

5 kommentarer:

  1. Så flotte bryllupskort du har lagd.

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Oi! Så nydelige kort du har laget!

    SvarSlett
  3. Så flott!! Kjempefint med hänglar! :D

    SvarSlett
  4. Du er jo bare så flink at jeg vet ikke om jeg tør i se på dine kort og alt det du lager, hehe. jeg har aldri drevet med dette før og det ser fryktelig vanskelig ut må jeg si !

    SvarSlett
  5. Herlige kort, Berit!
    Sommerhilsen fra Bendichte

    SvarSlett