mandag 19. juli 2010

Ferietid.....

...... og pc'n er på sykehotell.... :(Det sies at det er skjermkortet som har tatt kvelden og i dag sendte jeg den på sykehotell og håper at den er tilbake før jeg frykter...

Vi ha hatt en liten ferietur i helgesvingen - i år var Kristiansand og Dyreparken målet!
Vi hadde en flott dag i parken, med hovedsaklig flott vær!!
Bare på slutten ble det temmelig vått, men vi var fornøyde læll!!
Og så traff jeg en klassevenninne fra Gjøvik i Dyreparken! Kjempekoselig å hilse på deg igjen Marianne!!!
Når jeg bare får pc'er og ikke minst nettforbindelsen min til samarbeide - kommer det nok noen bilder fra høydepunktene ;) Takket være at jeg har reaksjonen i orden, ble det ikke noen front-mot-front kollisjon på oss sør for Kongsberg torsdag sånn midt på dagen... Men du verden - hadde jeg fått tak i vedkommede som kjørte forbi og ikke ville legge seg inn i køa før han var forbi alle... ja-- så skulle jeg ha fillerista'n og han ville nok ha husket det lenge at han må være forsiktigere i trafikken!! Men hele turen eller så vi fint lite stygg kjøring og ingen utrykningskjøretøyer...!! Vel.. snuppa fikk med seg politiet som nettopp hadde "fisket" opp en død mann i Otra..

Det blir fint lite papirarbeid med ferdige resultater nå i ferien, men jeg maler, tusjer og ordner meg til konfirmantstida setter inn i september - samt julekortene!!!


bilde lånt fra windows

1 kommentar:

  1. Bare innom en snartur for å vise min deltagelse i forb.m. den syke. Håper han (eller er det en hun?) snart er på nett igjen. Og dere andre må ha en fortsatt god sommer!

    SvarSlett