fredag 6. august 2010

Hva gir man en 80 åring??

De har som de fleste andre .. det meste...
Så dermed ble det en konfekteske fra Gjøvik Sjokoladefabrikk
 - som drives av en fjern slektning (4menning) av meg og jubilanten.

Dessverre har ikke jubilanten fått gaven sin enda,
men siden hun er en ugift, samboende dame i sin beste alder... ??
tipper jeg at hun slettes ikke kikker innom her ;)




Jeg har brukt et digitalt stempel fra Mo Manning
Det heter Young Love
Jeg har skrevet det ut på akvarellpapir, skylte papiret i lunkent vann, strøk det tørt
før jeg malte det med distress!!!!
Dessverre var det ikke verdens beste lys i kveld da jeg skulle ta bilde.
Mulig jeg prøver igjen i morgen ;)

Om jeg får tid....
må en tur til Gjøvik for å fixe bursdagsgave til en 70 åring og en 2 åring
og da har jeg jo en GOD unnskyldning til å titte innom
Happy Hobby
som for øvrig har SUPER LØRDAG i morra!!!
25 % på alle varer folkens!!!

Og dere --

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger
i bloggen min,
de varmer et Berit

Go' helg!!!

3 kommentarer:

  1. Så flott gave :) Flott pyntet og sjokoladen så fristende god ut :)
    Ha en fin helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Herlig pynta eske, og stempelet passet perfekt utifra beskrivelsen av jubilanten :o)
    Og, ja: Gjøvik Sjokolade er nydelig, og flott som gave, helt klart.
    25 % på alt hos Happy Hobby? Huffda, akkurat idag når jeg sitter her på gærne si'a uten bil... Ja ja, sånt skjer...
    God helg!

    SvarSlett
  3. Hei Berit!
    Nydelig kort! Scrolled meg nedover og du som det produseres hos deg - supre greier du lager.
    Kos deg på Happy Hobby!
    Sommerhilsen fra Bendichte

    SvarSlett