onsdag 8. september 2010

Jentekonfirmant

På søndag var det konfirmasjonssøndag i Seegård kirke.
Og der sto Ann Elisabeth konfirmant.

Kortet til konfirmanten ble som dette:
 
 Et posekort -igjen.
Papir fra 3ndypapir, vintagebilde fra Happy Hobby/Stempelgal
Tekststempel fra Stempelglede
Blomster fra Kort & Godt

------- ♥ -------

Og så hadde jeg en bestilling på kort til henne
Det skulle være et røft kort - gjerne med hest.
Dette ble mitt resultat

Bølgepapp og kraftkartong
Motivet er hentet fra nett, fargesatt med promakers
Thickers og masse distress ink - vintage photo.
Arket med prikker er en bit skissepapir fra -nille,
det er badet i kaffe og tørket på "varmluftsplata",
derav prikkene.

------- ♥ -------

Når vi nå har sovet en natt til ...
er det helg i morra!!
Jeg gleder meg!

4 kommentarer:

  1. Kjempefine fine kort :)
    Det øverste nydelig og vakkert. Det nederste er utrolig flott. Nydelig fargelagt motiv. Den kaffefarginga er helt topp.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Enda to flotte kort Berit ;-) Det øverste er kjempesøtt, og det nederste litt røft og tøft. Utrolig stilig med de prikkene på kaffefarget papir!

    SvarSlett
  3. Nydelige da! Hvor henter du all innspirasjonen fra sier bare jeg. Helt målløs! :))

    SvarSlett