torsdag 16. september 2010

Merklig det her ... at man stadig vender tilbake til å lage kort man har laget før...
Da mener jeg ikke at de biir nøyaktig like de man har laget, men at materiell og oppsett ofte blir veldig likt noe annet man har laget.

Sånn som dette...


 Men det er godt å ha et trygt kort å lage når man ikke kommer på noe annet :)

Her har jeg brukt papirpose, et av de nye julearkene fra PION.
Et bilde fra klippeark fra Happy Hobby, blonden er kjøpt samme sted.
Ellers er det roser. "bær" og bladene er fra en punch.

Apropro de julearkene fra PION..
de var nære på å snappe pusten fra meg!
♥♥♥
Elsker de!!!
Har snopet noen, og bruker et på et prosjekt til akkurat nå.
Heller ikke det er sånn typisk juleprosjekt.
Det kommer nok ikke hit på bloggen før etter helgen,
da har mottager fått det og jeg har jo andre ting å gjøre i helga
enn å blogge.

Jeg drar på Totenscrappetreff på lørdag og søndag!!
Gleder meg jeg gitt!

Så dermed ønsker jeg alle ei GO' HELG!


6 kommentarer:

  1. Så flott kort du har laget!
    Søtt motiv og fine farger!
    Kos deg på treff i helgen!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort!
    Gos tur på treff i helga!:)

    SvarSlett
  3. man faller ofte tilbake på ting man har gjort før ja ;)
    Kjempe flott kort =) har lagt deg til i blogglista mi :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Gjør ingen ting om en har laget noe lignende før når det blir så fint. Ha en fin dag :-))

    SvarSlett