onsdag 26. januar 2011

..... man vet aldri hva dagen bringer....



Vær trofast mot det beste i deg selv!

I natt fant jeg disse gode ordene i "somlelitt-bloggen"

Akkurat i natt gir disse ordene meg
en helt spesiell betydning.
Jeg har vært til stede for noen som betyr veldig, veldig mye for meg og mine. ♥
Og som har har det veldig, veldig vondt akkurat nå.
Og det er vel mest sannsyligvis
på grunn av nettopp disse ordene.

Hun var trofast mot seg selv......

Tenker på deg, vennen vår.
Vi er her for deg -
vi kan bare ane din smerte
men vi er her!
Gla' i deg vett du !

4 kommentarer:

  1. Ja dette er kloke ord. Så var utfordringen å huske på de!
    Håper alt er bra med deg!
    Stor klem fra Gro

    SvarSlett
  2. Hei Berit! :)
    Så glad jeg er for at ordene fant et hjem hos deg i natt, og tusen takk for en veldig hyggelig kommentar i min blogg. Det setter jeg stor pris på. Jeg er utrolig glad for at min blogg kan inspirere deg, og gi deg gode ord i en vanskelig natt :) Det er ikke så lett å være noe for noen som trenger det sårt, man føler ofte at man ikke får gjort nok - eller strekker til. Da er det viktig å huske at man er god nok som man er, og med de riktige intensjonene og gode tanker-kommer langt! Lykke til, Berit! Mange varme tanker og klem fra Marte

    SvarSlett
  3. Noen dager (og netter) er vanskeligere enn andre, og da er det godt å ha noen ord å støtte seg til.

    Jeg har en liten "ting" til deg i bloggen min, hvis du har tid til å lese det... :)

    Stor klem!

    SvarSlett
  4. Så godt at det finnes slike som deg. Det er viktig å være der for sine venner. Gi av ditt beste, så kan ingen forlange mer enn det, vet du. Sender deg en klem.

    SvarSlett