tirsdag 25. januar 2011

Ute av papirfokuset

... men sånn er det vel noen ganger. Andre ting tar tid og kreativiteten har vært litt "dau" etter nyttår. Jeg har masse stempler jeg knapt har brukt, og ikke brukt! Så de burde jo få fart på seg. Det vil si, jeg har stemplet og fargelag, men så kommer jeg liksom ingen vei med de.
Men på torsdag skal jeg ha en Beritdag og HappyHobbydag og da håper jeg at jeg finner noe inspirasjon og pågangskraft til å lage litt igjen. Har laget 1 dåpskort, men det forsvant jo før jeg fikk fotografert...Gjør ofte det når det blir ferdig i det man skal ut døra...

Akkurat  nå har jeg et annet fokus - jeg har begynte på Xtravaganza - og drikker mer vann enn jeg noen gang har gjort. Det er fokuset nå - og dette SKAL jeg klare!!!

Noen som nok blir glad for at jeg blir litt mer bevegelig
Sånn som Tiravoffsen - som også har blitt litt tykk i løpet av høsten.
Disse bildene ble tatt ute i går, det var mildt og fin sol!
Og Tira-voffsen stor koste seg med å fly i dyp snø etter snøklumper jeg kastet.
Snø er den beste formen for vann i kose seg i for voffsen vår,
når noen tar i hageslangen blir hun fort borte gitt....
Det har nemlig vært en rolig høst - mye pga av en vond hæl. Men nå må jeg bare stå på og bli lettere - det skal muligens hjelpe på! :) Det er nok lettere å forebygge enn å reparere, og nå skal jeg forebygge alle andre plager! Og så får jeg håpe det retter seg med rett trening!

Så etter torsdagen kan det jo brått dukke opp noe kreative krumspring her hos meg :)

Gleder meg til torsdag!!

1 kommentar:

  1. hei

    lykke til med prosjektet ditt, og kos deg på treff i morgen,kanskje "snørrkælven" kjæm innom etter noen "skruer som hun har mistet"..

    SvarSlett