onsdag 2. februar 2011

Fram fra glemselen...

... kom det en artikkel  på kreativesider
Linda har ryddet litt i lagret sitt og fant igjen en artikkel
jeg begynte på den gang jeg var i Papirgleders DT.
Jeg må innrømme at jeg hadde helt glem den..
Og med Kort & Godt's februarutfordring
- passer jeg på å reklamere litt for denne artikkelen
eller jeg vil vel heller si at det er en samling av tekster til konfirmanten.



--------------------------

Og for den som lurer -
jeg lager faktisk kort om dagen!
Godt mulig det dukker opp noe her i nærmeste framtid.
Men først må jeg ha innstallert litt programmer
på pc'n til frøkna i huset.
Min har reist på "sykehuset"... dessverre men sant.

----------------------------
Nå er det på tide å trene litt før jeg skal veies i kveld....
Har en aning - og jeg gruer meg ikke av den grunn!


1 kommentar:

  1. Jeg har vært inne og kikket og det var mange flotte tekster Berit!

    Jeg vet du lager kort om dagen...har jo sett det:)

    Håper det går bra med prosjektet ditt:)

    Klem Mette

    SvarSlett