torsdag 21. juli 2011

Gøy å overraske andre II


Da jeg var hos Ragnhild med kortet hennes 
synes jeg at mamma'n hennes også fortjente et kort.
Hun fylte 40 år på mandag!

Og når andre blir så glade 
når jeg har "surra sammen litt papir..."
blir man jo kjempeglad for at man gjorde det!
 Det er visst noe i ordene som sier
"følg alltid magefølelsen når det gjelder å glede andre"


Magnolia stempel og stjernen er byttet ut med en blå rose.
 Igjen har jeg brukt distress'ne til å fargesette med.
Papirene er fra Pion.
Bursdagshilsen er fra Stempelglede 
har maskert bort "en forsinket"
Krystaller fra Kort & Godt

3 kommentarer:

  1. Flink du er. Kortet er da bare helt nydelig:-D

    SvarSlett
  2. Åh, du er så kreativ :-) Flink er du, og fint kort! :)

    SvarSlett
  3. Så flott kort! Nydelige farger og fin pynt. Har du hatt glitteret på blomstene selv, eller er de sånn?
    Kjempesmart å lime en papirblomst på stemplet. Det skal jeg huske til jeg skal bruke et lignende stempel :)

    God sommer!

    SvarSlett