søndag 7. august 2011

Brukt - og antikk marked på Biri

Vi valgte det morsomste alternativet i går .. 
vi dro heller på marked enn å rydde på loftet :)

Jeg fant noe jeg ville ha med en gang!
I bod nr 3 fra inngangen!
En flaske med renset parafin 
fra Valdres apotek!
Og på veien ut igjen dukket det
jammen opp en medisinflaske til!
I  bod nr 2 fra inngangen...
Denne gangen fra Apotetket Ørnen på Gjøvik
Passer utrolig godt i apotekerskapet mitt fra sykehuset!

ellers fant jeg litt småtterier

Riktignok er ikke Coca Cola kassa for småtteri å regne..
Og den andre kassen var det en kar som ga meg...
bare fordi jeg allerde bar på coca-cola kassa.
Jo takk - jeg tok pent i mot jeg :)
Trekasser har i mange år vært kjære for meg!
Lenge før alle andre skulle ha dem!


Og nå.. etter å ha sovet mange timer på sofa'n i dag,
tusler jeg opp på loftet .. kanskje jeg kan gjøre litt nytt der..

1 kommentar: