lørdag 3. desember 2011

Te er godt....

.. og det er jo fint å sette fram en fin boks når den skal serveres,
slik at gjesten kan velge smak selv :)

Pionark, en tag jeg har fått av Marte
Tusen takk♥
Blonde, blomster og krystaller fra Kort & Godt
Klistrebokstaver

 ♦
 En brun eske, med mønsterpapir på selve esken
og bazzill på toppen. 
Klippearkbilde, sløyfe av gazbind, en blomst og thickersbokstaver
(veldig så inspirert av Hilde sin tekst på en teboks )

Hele boksen har fått en omgang med ModPodge før jeg pyntet den.
Det gjelder forresten alle


Og så lot jeg være å skrive no 
om te på en eske
Kunne jo hende en liten frøken kunne 
samle småtteri i den

Denne esken er også pyntet med Pionark  og blomster og krystaller fra Kort & Godt
Samt en heklebrikke jeg kjøpte på et bruktmarked
Bilde fra klippeark, og blonden er kjøpt på Papirpikene

En teboks jeg har pyntet og som jeg vurderer å
"repynte" ..  Ikke helt fornøyd med andre ord.

Innvendig har jeg valgt å slå sammen et par rom
slik at jeg fikk plass til kaffeposene også :)




I går var jeg på julemarked
noen var da innom og noen handlet da også
Det jeg nå har mindre av er  små gavebokser, toffifee-esker,
fyrstikkesker og no'n kort fra "gamle dager"
Kjekt å selge unna litt som har ligget lenge :@)


Go' 2. advent søndag!

3 kommentarer:

  1. Hei Berit
    Nå er det lenge siden jeg har hvert innom hos deg, så nå måtte jeg kikke litt nedover her :) Så mye fint du har lagd. Disse eskene til te var kjempefine og det rosa bokkortet var nydelig.
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Så mange fine te-bokser Berit, flink du.. Mine ligger visst fortsatt upyntet her hjemme...!!! Flott at salget gikk bra i helga :-)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte tebokser :) Ein kjempeflott ide til damene på jobb :) Er det ein mal på denne, eller er det berre ein vanlig boks med rominndeling??

    SvarSlett