søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!

Så er året 2012 her 
og vi har mange blanke dager 
i kalenderen.
Riktignok er noen dager fulle av gjøremål
og mange skal fylles opp.

Overgangen til det nye året tok jeg på 
loftsverandaen vår - her har vi utsikt over det meste.
Med stativ, kamera på fyrverkeri-innstilling og boblejakke.
Det var kaldt gitt... 

Dessverre ble det mer og mer overskyet jo 
nærmere vi kom det nye året, og med masse kruttrøyk
ble det ikke helt klare flotte bilder - det ble no'n blinkskudd læll!






Frøkna med stjerneskudd
det hører liksom med det å!

Denne dagen er full av program,
det som er igjen av den;)
Jeg skal rydde på plass og ordne meg her på loftet
for arbeidsrommet mitt har vært/er på flyttefot!
Og det er noen kolli som skal opp trappa :P
Godt nytt år 
her snør det gitt!

10 kommentarer:

  1. Et riktig godt nyttår ønskes deg Berit:)
    Fine fyrverkeribilder du har tatt....får ikke til slik jeg.

    SvarSlett
  2. Godt nytt år, Berit! Flotte bilder! Jeg fikk ikke med meg en eneste rakett, for bikkja er vettskremt så jeg satt nede i kjelleren med han og leste en bok... Men jeg hørte nok at det var MYE fyrverkeri i år...

    Vi ses snart håper jeg!

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. Så fine rakett-bilder Berit! Vi hadde ikke en eneste rakett sjøl i år, men nøt et flott fargesprakende himmelshow fra boblebadet på terrassen :-) Ønsker deg et godt nytt scrappe-år, så ses vi på manda'n :-)

    SvarSlett
  4. Så knall fine rakett bilder og det av frøkna var jo stilig da-ett fint scrappe-prosjekt det..
    Godt Nytt År..

    SvarSlett
  5. Hei.
    Godt nyttår...Det blir vel et scrapperom du skal lage...Glede meg til de fine kortene.
    Ønske deg lykke til.
    Fra Elin

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder du har fått tatt av fyrverkeri. Her ble det nye året ønsket velommen i morgenkåpe i stuevinduet å litt på verandaen. Jeg jobbet kvelden og skulle tidlig på jobb dagen etter så det var bare å hoppe i seng med en gang dei siste rakettene var avfyrt og det ble stille. I dag skal jeg en tur til Dokka å få kjøpt meg en ny 7.sans. Må ha noe å skrive opp alle mine gjøremål i.
    Lykke til med flyttesjauen
    Ønsker deg et godt nytt år.

    SvarSlett
  7. Så kjempefine bilder! :D Jeg skal få meg stativ jeg også, men fyrverkeriinnstilling....?

    Lærer meg fortsatt kameraet mitt. ;P

    Håper dere får et fint 2012, takk for fine kommentarer i året som gikk!!

    SvarSlett
  8. Flotte bilder og godt nyttår, Berit!
    Klem Heidi

    SvarSlett
  9. Godt nytt år :)
    Mange flotte bilder frå feiringa av det nye året :)

    Eg sleit med da same som deg, alt for mykje tåke og kruttrøyk :(

    SvarSlett