onsdag 18. april 2012

Til Lina på dåpsdagen

Det snør det snør tiddeli bom!!!
Nei, jeg liker det ikke!!!

Men da er det fint å ha noe å pusle med - sånn som papir! 
Ikke alt jeg pusler med om dagen er klart for framvisning, 
men litt har jeg å vise i dag.

På søndag ble Lina døpt 
og tante Elin A hadde bestilt 2 kort til henne.
Kan jo ikke gjøre forskjell på tantejint'n sine :)

Først en liten dåpsbok 

 Motiv fra Magnolia, roser fra Kort&Godt
en liten kakeserviett og blader fra en punch.
Samt at det er Shapeabilities rundt ryggen.
En lille fuglen er chipboard med krakileringsmaling på.
Teksten er skrevet ut via pc'n.
Motivet er fargesatt med distress reinkers og h2o maling.


Og så et kort -- 
et kort som ser mer eller mindre likt ut de andre dåpskortene.
Trøster meg med at de er ikke til samme dåpsbarn alle sammen.


Her har jeg brukt et motiv jeg har funnet på nett.
Blomster, blad fra punch og pynt fra en Magnolia dies
Ellers har jeg brukt spellbinders oval med og uten scallop.
Teksten har jeg skrevet ut via pc'n.
Papiret er fra FabScraps


Teksten inni er også skrevet ut pr pc,
og verset til venstre er hentet fra 

Baksiden fikk motivet på mønsterpapiret


4 kommentarer:

  1. Nydelige dåpskort begge to, Berit!!! Lekre ark og vakre motiver! Dette ble nok godt mottatt tenker jeg!!

    Klem, Hege

    SvarSlett
  2. Neida, for oss papirgale damer er jo dager med dårlig vær bare gøy, da vi holder oss inne og storkoser oss på hobbyrommet med god samvittighet :-) Nydelig bokeskekort, disse er jo bare lekre :-) Og det andre kortet var også kjempefint, med masse lekre detaljer.

    SvarSlett
  3. For et fantastisk fint kort du har lagd!! Liker ALT ved det men kanskje spesielt baksiden. Nydelig!

    SvarSlett
  4. Så nydelige kort!! Det første var jo bare så skjønt da!!

    SvarSlett