mandag 28. mai 2012

Bordkort

I går var vi å feiret konfirmasjon,
Tusen takk for en fin dag sammen med deg, Mathea!



En skoeske full ble avlevert lørdag på dagen, og konfirmantens har fått perlekjede på.
De er laget etter inspirasjon av de Mona har laget 
etter ide fra Hilde Johanne

Takk for inspirasjonen og ideen! 

Slik så de ut på kuverten

og en enkel en


TUSEN ♥LIG TAKK for lånet av diesen Ann Kristin


Mer konfirmantsaker kom senere.


I dag prøver jeg å komme litt til hektene 
etter en travel tid,
magen fikk altfor mye god mat, dessert og kaker i går,
og jeg kjenner vel egentlig mest for å bare slappe av i dag.
Men jeg holder på med enda et prosjekt,
som jeg må pusle med i dag
Som allitd jeg jobber vel best når fristen nærmer seg.


Verden er et merkelig sted
overraskelser står i kø

♫♫♫♫♫

2 kommentarer:

  1. Så flotte disse bordkortene ble Berit. Tenker det var en fornøyd konfirmant også :-) Lykke til med dine "i siste liten prosjekter", det kan jeg alt om også vet du...

    SvarSlett
  2. Det var noen nydelige bordkort.
    Noe nytt. Har ikke sett noe lignende før.
    Ja det blir litt hektisk i perioder.
    Her har det også vært godt å bare slappe av i dag.
    Men vi driver å spiser rester av både mat og kaker.
    Så det blir alt for mye mat.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlett