onsdag 2. mai 2012

Til Brudeparet II


Det her var egentlig den boksen
jeg lagde til DT for Papirpikene

Men siden jeg har laget hele denne esken fra grunn av 
valgte jeg å bruke den "kjøpeesken" til DTbidraget.


Ja, som sagt, denne esken har jeg laget av bokpapp.
Skjært til i den størrelsen jeg hadde lyst på,
og "armert" med frysetape/maskeringstape.

Før jeg kledde alle sidene med papir fra Kort&Godt.












Her fant jeg inspirasjon til lokket






Her ser du kortet fra siden når man har trekt "håndtaket" bakover. 
Da står motivet fint opp - og esken er åpen.



På undersiden finner du et lite kort 
til å skrive en personlig hilsen på








Jeg har brukt masse fra Kort & Godt
Mønsterark; Blomsterglede - Roser
Blomster, halvperler og perler
Bazzill og et vintagebilde
Jeg har brukt et par MS-puncher 
til å lage pyntekanter med


Det aller meste på denne boksen
har jeg kjøpt hos Papirpikene

Tekstene er klippet ut av et PION ark


11 kommentarer:

  1. Den ble jo kjempefin,og ikke tenkte jeg over det dralokket da du viste meg den i butikken..smart..

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig lekker, Berit!!! Jeg hadde fortsatt tatt Loveheartsen- det står jo så mye pent på dem....

    Klem, Hege

    SvarSlett
  3. Oaaaaaooooooo måtte inn i bloggen din også og se på den flotte boksen din.
    Utrolig stilig :)
    Ha en fortsatt fin og kreativ vår :)
    Lille

    SvarSlett
  4. Nydelig boks, Berit! Både denne og den til utfordringa. Og herlig med all Loveheartsen!!!
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  5. Så lekker denne var :)
    klem ;)

    SvarSlett
  6. wow.. denne var nydelig Berit :-))

    SvarSlett
  7. Det ble en utrolig flott boks, Berit!

    SvarSlett
  8. Nydelig boks! Fikk også lyst til å lage en sånn. Ihvertfall prøve. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  9. Denne boksen var jo utrolig fin!! Min søster skal gifte seg i august og denne hadde vært perfekt å lage til bryllupet dems. Er det en mulighet for å få en tutorial på denne? Hadde satt veldig pris på om jeg fikk det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan - jeg har ikke laget noen tutorials på denne boksen,
      den andre bryllupsboksen mener jeg har en "liten" forklaring i innelegget.
      Den har jeg laget av en ferdig kjøpt eske i motsetning til denne - som jeg har satt sammen av chipboard og frysetape :)

      Om du lurer på noe - kan du evt. ta kontakt pr mail papirdilla AT norgespost DOT no

      Slett