torsdag 28. juni 2012

Til en venn

Noen ganger skal man overraske noen 
som man synes fortjener en oppmerksomhet.
Og vennskap skal man jo sette høyt.

På nattåpent prøve jeg meg på både ett og to kort 
uten at jeg ble fornøyd, 
men da jeg skulle til å avslutte 
så jeg brått et kort Hilde hadde laget den kvelden.

Jeg rasket med meg noen ark, litt annet og 
dro hjem å "liftet" kortet hennes, etter hukommelsen min
 - evt etter litt egen fantasi også, 
Vet iallefall at jeg bruke
de samme arkene, blomstene og båndene.

 Matavfallspose - noe avklipt.
Papirer fra Pion - "bessmor serien"
Tekststempler fra Stempelglede og Kort & Godt



En pc er symbol for kontakten mellom oss fortiden
Den foregår kun via mail 
Denne er også fra Kort & Godt


Og her gikk jeg litt amok med tekststempler
fra Kort & Godt


Alt på kortet er kjøpt hos Papirpikene
bortsett fra søppelposen :)

6 kommentarer:

  1. Lifting er genialt når man står fast litt selv! Ikke noe galt i det- og vi som kjenner Hilde vet jo at der er det MYE man kan lifte! For makan til kreativitet skal man lete lenge etter!

    Kortet ditt er både sommerlig og fint! Nydelige farger!!

    Klem Hege:)

    SvarSlett
  2. Flott kort, og det ligner definitivt på origanalkortet, bare med noen små personlige Berit-vrier her og der :-)

    SvarSlett
  3. Fint kort Berit!! Koselig at du liftet meg. Det gjør meg glad.

    God helg til deg og dine.

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, Berit! Hilde er til stor inspirasjon for oss alle. Hun "utsetter seg" for liftefare stadig vekk;)
    Ha en fin sommerkveld oppi "dal'n".
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  5. Wow! Aldeles nydelig Berit, og Jeg henger meg på Hanne. Forstår godt at du lifter Hilde.
    Håper du har det bra!
    Stor varm sommerklem fra Gro

    SvarSlett
  6. Veldig vellykket dette kortet ihvertfall Berit! Og sommekortene dine under her er så søte! Du er vel på 4H-leir nå.. ha ei riktig god helg! klem

    SvarSlett