onsdag 1. august 2012

DT-bidrag Papirpikenes verden

Denne måneden er det monokromatisk kort som gjelder 
på utfordringen til Papirpikenes Verden nå i august.

Jeg har tatt fram igjen litt fargelære og var innom 
Papirpikene og fant noen ark
jeg kunne tenke meg å bruke til et kort
til min moster som fyller 90.
Etterpå tok jeg en tur innom fargehandelen
og plukket med meg fargeprøver
som matchet.

Alle tilhører samme fargenyanse

Og dermed ble kortet mitt som dette



Jeg har brukt Pionark og kartong.
Dies fra Nestabilities
Rund og Rund Scallop
Dies fra Magnolia
Perler farget med promakers
Bladene er fra en punch fra EK
Gratulerer er fra en liten plate stempler
fra Kort & Godt.

-90- er fra et utgått QK alfabetet; Katie.
Altså noe nytt og noe gammelt her.


Og alt er så klart kjøpt hos Papirpikene!




Blomstene er roser fra Kort & Godt
De og alle kanter har fått en omgang med 
distress ink, Aged Mahogny.



4 kommentarer:

  1. Veldig fint og forsegjort kort Berit:)

    SvarSlett
  2. Dette var utrolig lekkert, Berit!!!! Fantastisk fargerikt!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, og så fint det var med monokromatiske farger. :)

    SvarSlett
  4. Har gjort skikkelig research du skjønner jeg Berit, fint kort ble det også ;-)

    SvarSlett