torsdag 2. august 2012

Til en venn



Til en venn 


Jeg har funnet fram igjen noen digitale motiver
jeg kjøpte i våres.
Blant annet dette fra Tiddly Inks

Et skikkelig rosa kort ble det 
Med papir fra Maja Design
- en sommerlig serie for noen år siden.
Motivet er fargesatt med promakers
Teksten ved siden av figuren er fra Tiddly inks
og teksten ellers har jeg printet ut fra 
bloggen min med tekster,

Blomster og sommerens lykkeligste kjøp,




Tusen takk for at Papirpikene hadde kjøpt inn den!



Denne punchen hadde jeg i fra en annen leverandør,
men den var jo ødelagt. Så lykken er stor ja!


3 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Fin den punchen der, ja, kanskje verdt å skaffe seg den?

    SvarSlett
  2. Så fint kort Berit!! får det til du gitt!!
    og ja, den punchen er fiiin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har hatt en god læremester da serru Hilde ... kikket masse på deg vet du!!! Og det gjør jeg vel forsåvidt fortsatt :) God ferie!

      Slett