fredag 21. september 2012

Sjokolade ♥ esker


Å gi bort noe kan føre til at
andre liker det som er gitt bort.
Slik var det denne gangen med sjokolade♥esken jeg ga bort da jeg var på husmorferie

Så da ble det noen på bestilling denne gangen

En for en som har savnet noen

Rosene ble satt på plass etter at jeg hadde tatt bildet...
og rakk så vidt å tørke før jeg pakket esken inn 
og sendte den i posten sammen med de 2 andre.

 Og så et par esker til en bryllupsdag
og jeg er lykkelig for at de kom fram i tide!
Posten gjorde en godt jobb denne gangen:) For det sies at den var i byen i sør allerede i går....

Pionark, og masse roser fra Kort og Godt
samt en hjerteformet kakeserviett

Papir fra Papirdesign, blader fra MSpunch,
Magnoliadies til swirler
Roser fra Kort og Godt og hjerter fra Spellbinders.

På alle kantene står  I Love You og små hjerter
alt fra QK alfabet og dies.


Inni alle eskene er det eller
er det plass til en personlig hilsen.

Måtte kjærligheten blomstre!!

... har fått tilbakemelding om at de bokstavelig talt falt i smak :)

6 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet alle 3 :)
    god helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Makan til effektivitet Berit:) Fine esker!!

    SvarSlett
  3. Nydelige sjokoladeesker. Likte spesielt godt den med blomsterhjertet. :)

    SvarSlett
  4. Hei Berit, så flotte esker! Titter innom for å finne litt inspirasjon. :) Prøver å komme igang med bloggingen igjen, denne gangen med ny blogg. Håper alt står bra til med dere. Klemmer fra oss! :)

    SvarSlett