torsdag 10. januar 2013

Barnedåp


 ♥

Snart skal en liten gutt døpes, 
og det hør og bør seg med invitasjoner til dåpsfesten


Jeg har brukt fedige kort med konvolutter som fant hos Papirpikene
Så har jeg brukt papir fra Majas Design og motivet er fra Magnolia.
Teksten er et stempel fra denne platen fra Kort og Godt
Så en liten rose med "bær" fra Magnolia og "granbar" fra MS punch.
Og så har jeg brukt litt liquid pearls dotter rundt om.
Selve motivet er fargesatt med distress ink,
og litt glitterlim på blondene.

Og det jeg har brukt har jeg kjøpt hos
Papirpikene på Gjøvik 
Rent bortsett fra motivet.

Lykke til med dåpsdagen når den kommer!


2 kommentarer:

  1. Så fine de ble Berit, rene og pene og med søte motiv :-)

    SvarSlett
  2. Nyyyddelige invitasjoner, Berit<3

    Tusen takk for superkoselig kommentar i bloggen min. Det setter jeg STOR pris på.

    Ha en flott helg!
    God klem fra Anita

    SvarSlett