onsdag 27. februar 2013

Art Journal


Det er ikke mye kreativt papirarbeid
her i huset for tiden .. 
men jeg stor koser meg med å lage små sider
til art journalen min. 
Sitte og pusle med farger,
er deilig når
hodet er fullt og kroppen er så som så. 

Selv på treff på lørdag
satt jeg der med fargerike sprayer, penner og stempler
og noen tekster jeg hadde printet ut før jeg dro. 

De sier nok meg mer enn hva de sier andre..
Men det er igrunn slik jeg vil ha det!

Denne ble til på treffet lørdag
dylusions ink spray, akvarellpapir, dylusions stempler
De store vingene er tegnet på frihånd .. 
og var vel de jeg startet med før jeg stemplet resten.

Denne siden ble laget på kurset med Marianne 
i august! Men først nå hr den fått tekst på seg.
Og har blitt limt inn i boken min

Denne siden er aller først i boken min
Bakgrunnen er laget med sprayer og sjablonger
Teksten er printet ut på toppen av alt.

Go' og fargerik dag! 
Jeg skal leke mer med farger og former.


Bare litt trøtt i dag.. 
så starten er treeeeg.. 

 

5 kommentarer:

  1. Å så fine AJ sidene dine er berit! Herlige farger og gode tekster!! ha en fin dag, ute eller inne! Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Riktig så kreativt dette Berit, så det er nok håp ;-)

    SvarSlett
  3. Du er flink. Ikke alltid en er like i form til
    de helt store kreative krumspringene.
    Ønsker deg god bedring og en flott torsdag i solskinnet :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine, alle sammen. ha en fin helg. Klem

    SvarSlett