fredag 1. februar 2013

Med tungt ♥ feires kjærligheten....


I dag skulle vi juble for ny utfordring 
med ting i Kjærlighetens tegn

Vi deler om oss med ting i Kjærlighetens tegn, 
dog med tungt hjerte  



Jeg har laget denne tagen med base 
i en stor tag på 12x 5 inch
Jeg har sprayet akvarellpapir med 
rød, rosa, lilla og gul dyllusionspray
Samt med rød og rosa glimmermist. 
Akvarell papiret rev jeg opp i strimler 
som er limt fast i tags'n.
Sløyfa er laget av osteklut, som jeg faktisk brukte til
å tørke opp overskuddetnår jeg sprayet. 
 Har brukt diverse teknikker og sjablonger
Hva som skjuler seg nederst til venstre 
kommer jeg tilbake til 
på selve Valentines dagen 14. februar. 

Det er med tungt jeg nå takker 
for en fin tid sammen med Papirpikene og DTpikene
 Dessverre ble det altfor tung byrde 
å drive butikken videre, og Hilde og Rita har tatt det tunge valget om å avslutte Papirpikene.
Opphørssalget pågår i butikken på Gjøvik 
Det vil etterhvert også komme tilbud i nettbutikken.
Glad i dere jinter! 
♥ ♥    

4 kommentarer:

  1. Så fin tag Berit! Tusen takk for alle flotte bidrag du har laget for oss, og all kos vi har hatt i butikken. Vi skal nok fortsatt møtes til scrapping, bare på litt andre arenaer. Klem

    SvarSlett
  2. Herlig fargerik tag, Berit!!! Tusen takk for all moro vi har hatt siden Papirpikenes Verden så dagens lys!!! Håper våre veier krysses igjen- og her i bloggland kan vi "møtes" hver eneste dag til og med!!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  3. Såååå fin tag Berit:)
    Det har vært stas å være på lag med deg i Papirpikenes verden, og vi kommer garantert til å ses igjen:) Stor klem!

    SvarSlett
  4. Stor klem til deg Berit! og takk for din tid i PPV. Vi møtes jo igjen!!
    Og takk for flott bidrag!

    SvarSlett