onsdag 9. oktober 2013

Bar Rules


Det er ikke alltid man greier å løse alle oppgaver 
som faller ned over skuldrene, 
men da må man løse de så godt man kan.

Jeg har hatt litt større utfordringer 
med å løse ting den siste tiden, 
et par armer har liksom ikke helt 
vært med på å gjøre noe. 
Litt må jeg jo gjøre .. 
sitte rett opp og ned 
og se på tv'n kan jeg ikke..  
(hvordan gjør man det i lengden..??)


Enhver bartender må ha regler..

Motiv fra KennyK

Og så fant jeg en bartender ... 
så den måtte bli med.

Nå skal jeg ta en liten pause igjen, 
best å bli bedre før man setter inn støtet mot
julemarkeder og ikke minst TOTENTREFF !
Har du lyst å være med??
Fortsatt plasser igjen 
- løp innom Totentreff-bloggen!


1 kommentar:

  1. Høres morsomt ut med et slikt treff.
    Håper armene dine blir bedre til det.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett