onsdag 27. november 2013

Gode ønsker


Jeg har pyntet en konfekt eske



Utgangspunktet var en eske GODE ØNSKER fra Freia

 Og så ble en slik med litt "gråpapir" i bunn
og flotte juleark fra Vibeke Spigseth!
Som faktisk er det eneste julepapiret jeg har kjøpt i år! 
God Jul teksten er fra en dies kjøpt hos Scrapmagasinet 



 Litt skygger i fotograferingsrunden...

Den ble gitt som "Takk for meg" på julemarkedet
jeg deltok på i helga som var.
DET BESTE jeg har vært på noen gang! 
Koselige omgivelser, hyggelige deltager
og stinn brakke hele helga!!!


Så tusen takk for fin opplevelse
til Mina og familien på Stokke Nedre

4 kommentarer:

  1. Så fin Berit!! og neste år har også jeg lyst til å beøske Mina på Nedre Stokke!!

    SvarSlett
  2. Ei flott konfekteske.
    Håper jeg får mulighet for å komme meg
    på neste års julemesse på Nedre Stokke.
    I år var det jobbhelg. Og fullt opp.
    Ønsker deg en god torsdag :)

    SvarSlett
  3. Den var virkelig delikat! Du er så flink Berit!

    SvarSlett