lørdag 15. november 2014

Nyt øyeblikkene....



.... som får deg til å SMILE!


Forrige helg ble dette kortet til 
og tirsdag var det viktig at det skulle gå i posten ! 

For å være med på en massiv postgang 
til et flott og herlig menneske 
som har hatt  og har tøffe tak . 

Takk Randi 
- for at du satte i gang denne "bevegelsen" 
og takk for at jeg fikk bidra med mitt kort. 


Å glede en annen er også en glede. 
Eller dobbelt glede som jeg pleier å si 

Jeg sendte en haug 
med styrkeklemmer og klemmer 
med ønske om alt godt 
for verdens herligste Åshild


Jeg har brukt en papirpose som jeg kuttet litt i høyden
et gammel rosa papir fra restekurven 
Blonder og motivet er et digitalt stempel fra Pollycraft
og kanten på kortet inne er stanset med en MS punch
hvor også de bittesmå sommerfuglene kommer fra. 
Hjerteknapp fra den lokale blomsterbutikken 

♥♥♥


1 kommentar:

  1. Ekstra koselig å glede noen som trenger en
    ekstra oppmuntring. Og et slikt kort i postkassen
    er jo en flott oppmuntring.
    Ønsker deg ei fortsatt god helg :)

    SvarSlett