onsdag 6. mai 2015

Invitasjoner - endelig ferdig!!!!



Disse invitasjonene har vært under planlegging lenge! 
Men så var det å finne rosa ark da.. som passer sammen! 
(ikke så enkelt når man ikke har en butikk med masse papir i nærheten)

De som skulle ha invitasjonene kjøpte det nederste 
og noen andre som ble mer fersken enn rosa sammen med dette. 
Vi endte opp med å bruke det øverste her. 
Litt rosa og mye grått :) 


MEN .. rosa fargen var jammen meg vanskelig å finne kartong til også. 
De aller fleste ble også fersken farget sammen.... 
Endelig fant jeg en kartong fra Global 
-- som viste seg å være utsolgt fra lager.. 
*klø seg i hodet*
Heldigvis fant jeg en redning på Totentreffet 
- i kassene til Kari (NorthStarStamps)
Tror jammen det kom et lite gledeshyl fra meg der og da ja! 

Jeg skal ikke ha æren for designet 
det skal *gudene vet hvem* ha.
Fikk bare tilsendt dette bildet jeg

Det var med stor lettelse jeg fikk levert fra meg disse invitasjonene forrige uke
Konfirmasjonen er jo tross alt ikke om sååå lenge :) 

Nå er jeg i gang med å lage bordkortene - 
nøye utmålt fra igjenværende kartong.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar