søndag 3. mai 2015

Til dåpsbarnet


♥ ♥ ♥

Jeg har holdt på å rydde opp på loftet, 
midt i arbeidet måtte jeg bare gjøre noe ut av disse eskene
som jeg en gang kjøpte hos Panduro.


Papir fra Panduro og kartong fra Global Hobby
All tekst fra pc'n  - body'n er fra en font.
Babyen øverst er fra Stempelglede
Bamsen på toppen kjøpte jeg på blomsterbutikken
mest tenkt til å bruke i en blomsterdekorasjon .

Eskene er limt sammen  - men alle eskene kan åpnes.

Tillykke med dåpsdagen, Linnea, foreldre og familien ellers 


Jeg deltar i Scrappehjertet sin Mai utfordring med dette tårnet 

3 kommentarer:

  1. Så flotte esker!! Sarte farger og herlig pyntet!

    SvarSlett
  2. Superskjønne esker, Berit :)

    SvarSlett
  3. Et kjempeflott "esketårn"
    Du lager så mye fint.
    Ha ei fiktig god maiuke :)

    SvarSlett