onsdag 4. mai 2016

Tusen takk for innsatsen!



I dag er det 



som har bursdag - 80 år i år!!!

Denne kreasjonen laget jeg på Totentreff i april
Veldig inspirert av en eske Ann Hilde lagde!

Esken ble levert på 4H kontoret i forrige uke.
Fylkesleder'n Ingri G Silli
 i Oppland 4H fikk denne 
for innsatsen hennes på Storkurset 2016
Som takk fra klubbrådgiverne som var med der.



Esken rundt After8 boksen er laget av papplater og dekket med kraftkartong
samt et flott papir fra Kort og Godt.( mener jeg å huske)
Veiviseren viser vei til de 4H'ene
som er 4H løftet vårt!
En 4H'er skal ha klart Hode, flinke Hender, varmt Hjerte og god Helse!


4H klubben våres 




Og jeg er spent på hvordan det blir mottatt.
Det har vært noen hindringer, noen omveier og litt frustrasjon .. mye frustrasjon!!
MEN man lærer ved å gjøre - og vi fikser alt!

Gleder meg iallefall .. tror jeg..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar